shopping juu


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag ska göra dig besviken och glad på samma gång :) hehe den där jackan finns bara inne på hemsidan eller i sthlm och de större H&M affärerna. Men nu är det så att jag fick tag på en på stan i storlek 36. Dock hade jag tänkt lämna tillbaka den för den passar inte mig så bra, men då tänkte jag såhär!

Jag kommer nog lämna tillbaka den innan fredag och då när jag har gjort det kan jag be dem lägga undan den på ditt namn så du får hämta ut den samma dag eller dagen efter på H&M stan vad säger du om det ? :) Tänkte då får du köpa hem den och prova den! För den är riktigt snygg!!

2009-10-12 @ 21:05:29
URL: http://fridasehlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0